kostrena-anchor

Zapisnik sa 1. sastanka Inicijative za obnovu i uređenje Trim staze

Sastanak je održan s ciljem upoznavanja Projektnog tima sa aktivnostima oko uređenja i obnove postojeće Trim staze. Voditelj projektnog tima Siniša Kuharić prezentirao je hodogram aktivnosti oko obnove i revitalizacije Trim staze, zajedno sa procjenom troškova pojedinih faza.

Naziv sastanka: 1. sastanak Inicijative za obnovu i uređenje Trim staze
1. Mjesto: Zgrada Općine Kostrena, Sveta Lucija 38 Početak: 12:00
Dan i datum: Utorak, 22. rujna 2015. Završetak: 14:00
2. Prisutni:
  1. Siniša Kuharić, voditelj Projketnog tima
  2. Gđa Sandra Svetić, Direktorica TZ Kostrena
  3. Sandra Pavlak, savjetnica Načelnice za gospodarstvo
  4. Martina Zekić, pripravnik u službi za financije i gospodarstvo
3. Odsutni:
4. Dnevni red:
  1. Upoznavanje tima sa aktivnostima oko obnove i revitalizacije Trim staze
  2. Prezentacija dosadašnjih aktivnosti
  3. Skeniranje hodograma aktivnosti po pojedinim fazama
  4. Organizacija daljnjih poslova i podjela zadataka članovima Projektnog tima
Ad.2. Izvještaj članova tima
Sastanak je održan s ciljem upoznavanja Projektnog tima sa aktivnostima oko uređenja i obnove postojeće Trim staze. Voditelj projektnog tima Siniša Kuharić prezentirao je hodogram aktivnosti oko obnove i revitalizacije Trim staze, zajedno sa procjenom troškova pojedinih faza.

Prvi korak odnosi se na finaliziranje idejnog rješenja. Prema izloženom vrijednost projekta jest 75.000,00 kn, a sve aktivnosti trebale bi biti dovršene do prosinca 2015. godine,što naravno ovisi o vremenskim uvjetima. Ukoliko se završni radovi ne budu mogli obaviti u zimskim mjesecima, krajem projekta smatra se najkasnije ožujak 2016. godine.

Što se tiče faza izvedbe projketa, nakom izrade detaljnog idejnog rješenja, planova i programa vježbi, tvrtka Creative media d.o.o. posvetit će se izradi promo/info materijala, uključujući izradu službene facebook stranice te zakup domene www.trim-kostrena.hr, izradu brošura, bannera i ostalih aktivnosti vezanih uz vizualni identitet.

Slijedeća planirana faza jest pozvati sportske klubove sa područja Općine (KK Kostrena, ŽOK Kostrena, RK Kvarner, NK Pomorac, STK Kostrena), prezentirati im sami projekt te ih uključiti u projekt obnove Trim staze. Ideja je da bi u samoj radnoj akciji sudjelovalo cca. između 60 do 100-ak djece (po 3-4 sati rada na čišćenju staze od suhih grana, čišćenje zaraslih djelova, grabljanje..)

Slijedeće faze obnove obuhvaćaju kupnju novih djelova sprava, klupica, informativnih tabli, gdje je naglašeno kako ćemo zatražiti pomoć Viktor lenca u smislu nabavke materijala i adekvatne osobe za radove na demontaži starih i montaži novih sprava i klupica.

U poslijednjoj fazi farbanja, jedna od ideja jest ponovni angažman dijece koja bi preipremila sprave za nanošenje boje, što bi znatno olakšalo samo farbanje u posljednjoj fazi.

Na kraju samog projketa u planu je organizacija prijema u Općini za sve sudionike u projketu, uz podjelu prigodnih zahvalnica i nagrada. Nastavno na iznožen plan aktivnosti podijeljeni su zadatci članovima tima.

Ad 2. Plan aktivnosti za naredni period
Sukladno dogovoru:

  1. Siniša Kuharić izraditi će poziv klubovima za sudjelovanje u akciji, sa točno definiranim datumima, nakon čega bi se organizirao sastanak sa trenerima klubova koji će sudjelovati u akciji te im se prezentirao projekt obnove i revitalizacije Trim staze.
  2. Gđa. Sandra Pavlak ima za zadatak obavijestiti Pročelnika o potrebi organizacije sastanka sa mjerodavnom osobom iz Viktor lenca
  3. Martina Zekić ima zadatak uz pomoć suradnika iz Općine pronaći adekvatnog građevinara, te obavijestiti Direktora Komunalnog društva Kostrena o tome kako je Općina krenula u realizaciju aktivnosti vezanih uz obnovu Trim staze. Pomoć KD-a biti će potreba u smislu posuđivanja alata i vozila u fazi čišćenja Trim staze.
Zapisnik vodila: Martina Zekić