Sukladno najavama 31. siječnja 2023. na području Općine Kostrena započinje korištenje individualnih spremnika i uspostava novog sustava prikupljanja otpada “od vrata do vrata”. S početkom korištenja individualnih spremnika povući će se postojeći veliki spremnici za miješani komunalni otpad, papir i karton te plastičnu, metalnu i višeslojnu ambalažu.
Korisnici koji još nisu preuzeli svoje zelene, plave i žute spremnike, pozivaju se da ih preuzmu u razdoblju od 21.11. do 3.12.2022. na lokaciji Reciklažnog dvorišta Urinj, Urinj 50a, prema slijedećem rasporedu:
- ponedjeljak, utorak i petak od 8:00 do 15:00 sati
- srijeda i četvrtak od 13:00 do 20:00 sati
- subota od 8:00 do 13:00 sati.
Napomena: obavezno ponijeti kupon!
Za sve dodatne informacije (rješavanje statusa korisnika, promjena korisnika, promjena podataka o članovima kućanstva i sl.), korisnici se mogu javiti u komercijalnu službu KD Čistoća:
- osobno na adresi Dolac 14, Rijeka, svakim radnim danom (ponedjeljak-petak) od 07:00 do 12:00 sati,
- telefonski na brojeve 051 353-400, 353-402 ili 353-403, ili putem email-a na komercijala.stambeni@cistoca-ri.hr (kućanstva) ili komercijala.poslovni@cistoca-ri.hr (poslovni korisnici).
Uzorak letaka s kuponom je dostupan u prilogu uz napomenu da je svaki korisnik dobio svoj individualni kupon na kućnu adresu:
- Poziv za naknadno preuzimanje individualnog zelenog spremnika za miješani komunalni otpad
- Poziv za naknadno preuzimanje individualnih plavih i žutih spremnika za papir i karton te
plastičnu, metalnu i višeslojnu ambalažu