REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KOSTRENA
UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNI SUSTAV,
PROSTORNO PLANIRANJE I ZAŠTITU OKOLIŠA
KLASA: 363-01/24-11/1
URBROJ: 2170-07-05-24-2
Kostrena, 16. siječnja 2024. godine
Upravni odjel za komunalni sustav, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Općine Kostrena na temelju odredbi članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (“Narodne novine” broj 25/13, 85/15, 69/22) objavljuje
SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU
Nacrt prijedloga odluke o grobljima
Pravni temelj za donošenje Odluke o grobljima je članak 18. Zakona o grobljima (“Narodne novine” broj 19/98, 50/12 i 89/17) kojim je propisano da je predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave dužno donijeti propis o mjerilima i načinu dodjeljivanja i ustupanja grobnih mjesta na korištenje, vremenskim razmacima ukopa u popunjena grobna mjesta te o načinu ukopa nepoznatih osoba, održavanju groblja i uklanjanju otpada, uvjetima upravljanja grobljem od strane pravne osobe koja upravlja grobljem, uvjetima i mjerilima za plaćanje naknade kod dodjele grobnog mjesta i godišnje naknade za korištenje i članak 34. Statuta Općine Kostrena (“Službene novine Općine Kostrena” broj 2/18, 11/18, 1/20, 1/21), kojim je propisano da Općinsko vijeće Općine Kostrena odluke i druge opće akte kojima uređuje pitanja iz samoupravnog djelokruga Općine Kostrena.
Savjetovanje sa zainteresiranom javnosti provest će se u trajanju od 16. siječnja do 22. siječnja 2024. godine. Pozivamo Vas da dostavite svoje prijedloge, komentare i primjedbe na predloženi Nacrt prijedloga odluke o grobljima putem e-maila na adresu kostrena@kostrena.hr na obrascu u prilogu.
Mišljenja, prijedlozi i primjedbe za vrijeme trajanja javne rasprave i savjetovanja mogu se uputiti putem obrasca (u prilogu) na stranici Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću. Prijedlozi, komentari i primjedbe moraju sadržavati adresu podnositelja i biti čitko i razumljivo napisani, uz jasno navođenje dijela Nacrta prijedloga odluke na koje se odnose te biti dostavljeni u gore navedenom roku.
Po završetku savjetovanja svi prijedlozi pristigli u propisanom razdoblju, biti će pregledani i razmotreni te će se o istom sastaviti Izvješće o usvojenim i odbijenim prijedlozima koje će biti javno objavljeno na web stranici Općine Kostrena – www.kostrena.hr.
Na temelju pristiglih prijedloga sudionika savjetovanja formulirat će se konačni tekst Prijedloga odluke o grobljima o čijem će usvajanju raspravljati Općinsko vijeće Općine Kostrena kao nadležno predstavničko tijelo.
PROČELNIK
Dario Modrić, struč. spec. ing. aedif. v.r.