REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KOSTRENA
UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNE POSLOVE,
PROSTORNO PLANIRANJE I ZAŠTITU OKOLIŠA
KLASA: 612-08/17-01/01
URBROJ: 2170-07-04-18-21
Kostrena, 9. studeni 2018.
Građevinski radovi na arheološkom nalazištu Solin
evidencijski broj nabave: B-5287/01-2018
– poziv za dostavu ponude, dostavlja se
Prema članku 7. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave (“Službene novine Općine Kostrena” br. 3/17) Naručitelj Općina Kostrena pokrenuo je predmetnu nabavu te objavljujemo ovaj poziv na dostavu ponude.
- Naručitelj
Općina Kostrena, Sv. Lucija br. 38, 51 221 Kostrena, OIB: 32131316182
- Opis predmeta nabave
Predmet nabave je izvođenje građevinskih radova na arheološkom nalazištu Solin.
Na području Kostrene već se deset godina provode istraživanja i niz aktivnosti koja će se nastaviti provoditi i ove godine. Radovi koji će se provoditi na lokalitetu radi daljnjih istraživanja su arheološki iskopi – ručni iskop bedemskog opasača (širina 1 m, dubina 0,50 m), površinski iskop trave i kamenja (dubine 30 m) te strojno izmještanje i deponiranje iskopanog materijala.
- Procijenjena vrijednost nabave
21.600,00 kuna (bez uključene vrijednosti PDV-a)
Cijenu ponude iskazati na sljedeći način:
Proizvod/usluga | Količina sati rada | Cijena | PDV | Ukupno |
Rad strojeva bez obzira na veličinu | kn | kn | kn | |
Rad radnika bez obzira na kvalifikaciju | kn | kn | kn | |
ukupan iznos | kn | kn | kn |
- Kriterij odabira ponuda
Kriterij za odabir je najniža cijena.
U slučaju da su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju odabira, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
- Uvjeti i zahtjevi koje ponuditelji trebaju ispuniti
Ponuditelj treba dokazati da za izvođenje građevinskih radova posjeduje Dopuštenje za izvođenje radova na nepokretnom kulturnom dobru prema čl. 2 st. 1. toč. 5. Pravilnika o uvjetima za fizičke i pravne osobe radi dobivanja dopuštenja za obavljanje poslova na zaštiti i očuvanju kulturnih dobara (NN 74/03, 44/10).
- Način dostave ponude
E-poštom na adresu: dario.modric@kostrena.hr; mateja.matijasec@kostrena.hr
- Rok za dostavu ponude
13. studeni 2018. godine do 10:00 sati. Ponuditelj je sam dužan pobrinuti se da njegova ponuda stigne na vrijeme.
- Otvaranje ponuda
Otvaranje ponuda neće biti javno.
- Plaćanje
30 dana od dana primitka računa, po izvršenju radova.
- Kontakt
Dario Modrić, telefon: 051/209-002, e-mail: dario.modric@kostrena.hr
v.d. Pročelnika Upravnog odjela za komunalni sustav, zaštitu okoliša i prostorno planiranje |
Viša stručna suradnica za društvene djelatnosti |
Dario Modrić, struč. spec. ing. aedif. |
Mateja Matijašec, mag. educ. philol. croat. |
PRILOG:
- Ponudbeni list