REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KOSTRENA
JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Služba za lokalnu samoupravu i pravne poslove
KLASA: 602-02/18-01/12
URBROJ: 2170-07-04-2-18-5
Kostrena, 13. srpnja 2018.
PREDMET: Nabavka udžbenika za učenike osnovne škole Kostrena za školsku godinu 2018./2019.
evidencijski broj nabave: B-75.3/01-2018
– poziv za dostavu ponude
Na temelju Plana nabave za 2018. godinu i članka 9. st. 2. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave (“SN Općine Kostrena” br. 3/17), Jedinstveni upravni odjel Općine Kostrena, Služba za lokalnu samoupravu i pravne poslove objavljuje ovaj poziv na dostavu ponude.
- Naručitelj
Općina Kostrena, Kostrena, Sv. Lucija 38, OIB 32131316182
- Predmet nabave
Nabava udžbenika za učenike Osnovne škole Kostrena za školsku godinu 2018./2019.
- Opis predmeta nabave
Općina Kostrena nabavlja udžbenike za učenike osnovne škole te radne bilježnica i mape za učenike iz obitelji korisnika socijalne skrbi. Naslov, autori i količina potrebnih izdanja prikazana su u tabelarnim prikazima koji su sastavni dio ovog Poziva o pokretanju postupka jednostavne nabave (2 tabelarna prikaza).
- Rok isporuke predmeta nabave
Rok isporuke predmeta nabave je najkasnije 27. kolovoza 2018. godine.
- Cijena ponude
Cijena ponude mora biti iskazana u tabelarnim prikazima koji su sastavni dio ovog Poziva pojedinačno za svako izdanje i zbirno po tabelarnom prikazu, bez uključenog PDV-a, kao i cijena s PDV-om.
- Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je najmanje 60 (šezdeset) dana od dana određenog za dostavu ponuda.
- Procijenjena vrijednost nabave
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 95.000,00 kuna bez PDV-a.
- Kriteriji za odabir
Kriteriji za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda. U slučaju da su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju odabira, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Kriterij | Najveći broj bodova | |
1. | Cijena | 60 |
2. | Rok isporuke | 20 |
Ukupno | 80 |
- Cijena
BODOVANJE: Maksimalni broj bodova koji ponuda može dobiti prema ovom kriteriju je 60. Ona ponuda čija je ponuđena cijena najniža, dobit će maksimalni broj bodova.
Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema sljedećoj formuli:
C = Pn / Pp * 60 gdje je
C = broj bodova po kriteriju cijene
Pn = ponuda s najjeftinijom cijenom
Pp = promatrana ponuda
- Rok isporuke
Duljina roka na koji se ponuditelj obveže ne smije biti nakon 27. kolovoza 2018. godine.
BODOVANJE: Ponuda s najkraćim rokom isporuke dobit će najveći broj bodova.
Maksimalni broj bodova koji ponuda može dobiti prema ovom kriteriju je 20.
Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema sljedećoj formuli:
R = Rn / Rp * 20
R = broj bodova po kriteriju rok isporuke
Rp = rok isporuke iz promatrane ponude u danima
Rn = najkraći rok isporuke u danima
ODREĐIVANJE NAJPOVOLJNIJE PONUDE PREMA NAVEDENIM KRITERIJIMA ZA ODABIR EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE ZA SKLAPANJE UGOVORA:
Nakon što Naručitelj za svaku ponudu utvrdi bodovnu vrijednost prema pojedinim kriterijima, zbrojit će se bodovi dodijeljeni po svakom od kriterija kako bi se dobio ukupan broj bodova za pojedinu ponudu. Najpovoljnija je ona ponuda koja je ostvarila ukupni najveći broj bodova prema svim navedenim kriterijima.
Pu = C + R
Pu = ukupni broj bodova jedne ponude
- Pregled i ocjena ponuda
Nakon otvaranja ponuda Naručitelj pregledava i ocjenjuje ponude na temelju uvjeta i zahtjeva iz Poziva te o tome sastavlja zapisnik.
Postupak pregleda i ocjene ponuda tajni su do donošenja odluke Naručitelja.
- Način dostave ponude
E-poštom na adresu: kostrena@kostrena.hr; mateja.matijasec@kostrena.hr
- Rok za dostavu ponude
Rok za dostavu ponude je 24. srpnja 2018. do 10:00 sati. Ponuditelj je sam dužan pobrinuti se da njegova ponuda stigne na vrijeme.
- Otvaranje ponuda
Otvaranje ponuda neće biti javno.
- Kontakt osoba: Mateja Matijašec, 051 /209-040, mateja.matijasec@kostrena.hr
- Datum objave poziva na web stranici: Općine Kostrena: 13. srpnja 2018. godine.