Temeljem odredbe članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11 i 64/15), članka 7. Odluke o zakupu poslovnog prostora u vlasništvu Općine Kostrena („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 53/12 i 8/14 i „Službene novine Općine Kostrena“ broj 4/14 i 7/15) te Odluke Općinskog načelnika KLASA: 022-06/17-01/32, URBROJ: 2170-07-03-17-16 od 04. srpnja 2017., Općina Kostrena objavljuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora
na prvom katu zgrade Doma zdravlja u Kostreni
I. Predmet zakupa:
Poslovni prostor na adresi Kostrena, Glavani 89a, smješten na k.č. broj 853 zk.ul. 1513 u k.o. Kostrena Lucija.
Površina prostora: 49,00 m2
Djelatnost: udruge građana – neprofitne usluge
Početni iznos zakupa: 85,75 kn/mjesečno uvećano za PDV
Vrijeme trajanja: četiri godine
II. Uvjeti natječaja:
- Na natječaj se mogu prijaviti udruge upisane u registar udruga i registar neprofitnih organizacija
- Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu u iznosu od 500,00 kn koja se uplaćuje na žiro račun broj: HR 1723400091853800000 u korist proračuna Općine Kostrena sa svrhom “Jamčevina za zakup poslovnog prostora” pozivom na broj: model 68 7722-OIB
Jamčevina ponuditelja izabranog kao najpovoljnijeg uračunava se u cijenu zakupnine. Ukoliko izabrani ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat jamčevine.
- Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora održat će se i u slučaju da se javi samo jedan ponuditelj.
III. Pismena prijava za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
- osnovne podatke o ponuditelju, OIB, sjedište uz naznaku žiro računa radi povrata jamčevine
- dokaz o uplati jamčevine
- izvadak iz Registra udruga ne stariji od 30 dana
- izjavu o visini mjesečne zakupnine koja ne može biti niža od objavljene
- podatke o dosadašnjem radu ponuditelja uz opis aktivnosti koja se planirati obavljati u predmetnom prostoru
- izjavu ponuditelja da preuzima poslovni prostor u viđenom stanju i da ga je dužan urediti za vlastite potrebe o vlastitom trošku i da se odriče prava primjene instituta stjecanja bez osnove i poslovodstva bez naloga (bez obzira da li će u poslovni prostor ulagati sa ili bez suglasnosti zakupodavca),
- potvrdu porezne uprave o stanju duga po osnovu javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi porezna uprava, kao i potvrdu o nepostojanju duga prema Općini Kostrena.
Ponude ponuditelja koji po bilo kojoj označenoj osnovi imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja, neće se razmatrati.
IV. Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju.
V. Pismena prijava za sudjelovanje u natječaju dostavlja se na adresu: Općina Kostrena, Sveta Lucija 38, 51221 Kostrena, s naznakom: „NE OTVARATI – ponuda za zakup poslovnog prostora“.
Rok za podnošenje prijave: 8 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici i oglasnoj ploči Općine Kostrena.
VI. Javno otvaranje ponuda: 31. srpnja 2017. godine u 10,00 sati u prostorijama Općine Kostrena, Sveta Lucija 38, 51221 Kostrena.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se uzeti u razmatranje. Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude istu zakupninu, pristupit će se usmenom javnom nadmetanju, odmah nakon otvaranja ponuda, a izabrat će se ponuditelj koji ponudi veću cijenu zakupnine. U slučaju izostanka kojeg od ponuditelja, usmeno nadmetanje provest će se naknadno o čemu će biti obaviješteni svi ponuditelji s valjanom istovjetnom ponudom.
VII. Odluku o prihvaćanju najpovoljnije ponude donosi Općinski načelnik na temelju zapisnika i prijedloga Povjerenstva za provođenje javnog natječaja.
VIII. Ugovor o zakupu sklopit će se najkasnije u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude.
IX. Sve informacije u svezi oglašenog poslovnog prostora te dogovor radi razgleda istog mogu se dobiti u prostorijama Općine Kostrena, Sv. Lucija 38, na telefon broj: 209-072 ponedjeljak, srijeda i petak u vremenu od 9,00 do 12,00 sati, utorkom od 13,00 do 17,00 sati.
OPĆINA KOSTRENA
KLASA: 372-03/17-01/14
URBROJ: 2170-07-04-2-17-2
Kostrena, 13. srpnja 2017.