Temeljem odredbe članka 391. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (Narodne novine broj 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12, 152/14), članka 7. Odluke o zakupu poslovnog prostora u vlasništvu Općine Kostrena (SN PGŽ br. 53/12, 8/14) i Odluke Općinske načelnice KLASA: 022-06/17-01/02, URBROJ: 2170-07-03-17-189 od 20. travnja 2017., Općina Kostrena objavljuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora
u prizemlju objekta Narodne čitaonice Sveta Barbara
I. Predmet zakupa:
Poslovni prostor na adresi Kostrena, Trg Svete Barbare 1, smješten na k.č. 384 k.o. Kostrena Barbara zk.ul. br. 500.
Površina prostora: 51,71 m2
Djelatnost: udruge građana – neprofitne usluge
Početni iznos zakupa: 62,04 kn /mjesečno uvećano za PDV
Vrijeme trajanja: tri godine
II. Uvjeti natječaja:
- Na natječaj se mogu prijaviti udruge upisane u registar udruga i registar neprofitnih organizacija
- Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu u iznosu od 500,00 kn koja se uplaćuje na žiro račun broj: HR 1723400091853800000 u korist proračuna Općine Kostrena sa svrhom “Jamčevina za zakup poslovnog prostora” pozivom na broj: model 68 7722-OIB
Jamčevina ponuditelja izabranog kao najpovoljnijeg uračunava se u cijenu zakupnine. Ukoliko izabrani ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat jamčevine.
- Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora održat će se i u slučaju da se javi samo jedan ponuditelj.
III. Pismena prijava za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
- osnovne podatke o ponuditelju, OIB, sjedište uz naznaku žiro računa radi povrata jamčevine
- dokaz o uplati jamčevine
- izvadak iz registar udruga ne stariji od 30 dana
- izjavu o visini mjesečne zakupnine koja ne može biti niža od objavljene
- podatke o dosadašnjem radu ponuditelja uz opis aktivnosti koja se planirati obavljati u predmetnom prostoru
- izjavu ponuditelja da preuzima poslovni prostor u viđenom stanju i da ga je dužan urediti za vlastite potrebne o vlastitom trošku i da se odriče prava primjene instituta stjecanja bez osnova i poslovodstva bez naloga (bez obzira da li će u poslovni prostor ulagati sa ili bez suglasnosti zakupodavca),
- potvrdu porezne uprave o stanju duga po osnovu javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi porezna uprava, kao i potvrdu o nepostojanju duga prema Općini Kostrena. Ponude ponuditelja koji pobilo kojoj označenoj osnovi imaju dospjelih a nepodmirenih dugovanja, neće se razmatrati.
IV. Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju.
V. Pismena prijava za sudjelovanje u natječaju dostavlja se na adresu: Općina Kostrena, Sveta Lucija 38, 51221 Kostrena, s naznakom: NE OTVARATI – ponuda za zakup poslovnog prostora.
Rok za podnošenje prijave: 8 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici Općine Kostrena.
VI. Javno otvaranje ponuda: 15. svibnja 2017.godine u 10,00 sati u prostorijama Općine Kostrena, Sveta Lucija 38, 51221 Kostrena.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se uzeti u razmatranje. Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude istu zakupninu, pristupit će se usmenom javnom nadmetanju, odmah nakon otvaranja ponuda, a izabrat će se ponuditelj koji ponudi veću cijenu zakupnine. U slučaju izostanka kojeg od ponuditelja, usmeno nadmetanje provest će se naknadno o čemu će biti obavješteni svi ponuditelji s valjanom istovjetnom ponudom
VII. Odluku o prihvaćanju najpovoljnije ponude donosi Općinski načelnik na temelju zapisnika i prijedloga Povjerenstva za provođenje javnog natječaja.
VIII. Ugovor o zakupu sklopit će se najkasnije u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude.
IX. Sve informacije u svezi oglašenog poslovnog prostora, te dogovor radi razgleda istog mogu se dobiti u prostorijama Općine Kostrena, Sv. Lucija 38, na telefon broj: 209-010 ponedjeljak, srijeda i petak u vremenu od 9,00 do 12,00 sati, utorkom 13,00 do 17,00 sati.
OPĆINA KOSTRENA
KLASA: 372-03/17-01/11
URBROJ: 2170-07-04-2-3
Kostrena, 02. svibnja 2017.