Na temelju Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN 36/95, 70/97, 128/99,57/00, 59/01, 26/03- pročišćeni tekst, 82/04 i 178/04, 38/09, 79/09, 49/11 i 144/12), članka 21. Odluke o komunalnim djelatnostima (SN PGŽ broj 11/14 i SN OK broj 5/15) i Odluke Općinske Načelnice KLASA: 022-06/17-01/2, URBROJ: 2170-07-03-17- 40 od 24. siječnja 2017. godine, Općinska Načelnica Općine Kostrena objavljuje
JAVNO PRIKUPLJANJE PONUDA
u postupku odabira najpovoljnije ponude za obavljanje poslova komunalne djelatnosti
održavanja objekata i uređaja javne rasvjete
I. Predmet natječaja su poslovi održavanja objekata i uređaja javne rasvjete na području Općine Kostrena i to:
- Radovi na redovnom i izvanrednom održavanju objekata i uređaja javne rasvjete.
II. Ponuda mora sadržavati:
- Naziv i točnu adresu ponuditelja
- Jedinične cijene za radove održavanja prema specifikaciji u natječajnoj dokumentaciji
- Obvezne priloge – dokumente iz točke III.
III. Dokumenti uz ponudu:
- Izvadak iz sudskog registra iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj registriran za poslove za koje podnosi ponudu
- Obrasce o bonitetu (BON 1 i BON 2 ili SOL2) (izvornici ili ovjerene preslike)
- Preslika važeće police osiguranja od djelatnosti,
- Izjava o ukupnom prometu ponuditelja u posljednje tri godine (2014., 2015. i 2016.)
- Izjava odgovorne osobe ponuditelja u skladu s točkom III.1.a) i III.1.b) natječajne Dokumentacije
- Dokaz o urednom ispunjenju obveze plaćanja poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
- Popis zaključenih ugovora o obavljanju komunalne djelatnosti održavanja objekata i ureclaja javne rasvjete uz potvrde o uredno izvršenim ugovornim obvezama
- Popis kadrova s dokazima
- Popis alata, uređaja i opreme koja je izvođaču radova na raspolaganju u svrhu izvršenja ugovora.
- Izjava o broju radnika u posljednje tri godine, s dokazima o zaposlenju
- Dokaz o posjedovanju lokacije priručnog skladišta građevinskog materijala i smještaja za radnike na lokaciji ne daljoj od 15 km od Općine Kostrena,
- Dokaz o posjedovanju licence programskog paketa „Intergraph – GEOMEDIA”
- Popis podisporučitelja,
- Jamstvo za ozbiljnost ponude – ovjerena obična zadužnica ispunjena na vrijednost od 100.000,00 kuna
- Izjavu ponuditelja da je izvršio pregled dokumentacije, te da na istu nema primjedbe,
- Izjavu ponuditelja da samostalno izvodi najmanje 51% ponuđenih radova,
- Upisane jedinične cijene za sve stavke predviđenih radova iz tabele Popisa radova održavanja,
- Potpisan i ovjeren prijedlog Ugovora iz natječajne Dokumentacije.
IV. Kriteriji za odabir su:
- Poslovni ugled podnositelja ponude
- Sposobnost za obavljanje poslova: dokaz o zaključenim ugovorima o održavanju objekata i ureclaja javne rasvjete
- Tehnička opremljenost i kadrovi
- Povoljnost ponude
V. Ugovor o obavljanju poslova održavanja javne rasvjete ugovara se na period od 12 (dvanaest) mjeseci.
Dokumentaciju za izradu ponude moguće je preuzeti u prostorijama Općine Kostrena, Sv. Lucija 38, svakog radnog dana od 9:00 do 12:00 sati, do isteka roka za predaju ponuda ili putem elektroničke pošte, zahtjevom upućenim na adresu elektroničke pošte: edgar.margan@kostrena.hr
Ponude koje ne sadrže svu traženu dokumentaciju smatrati će se nepotpunim i neće se uzeti u razmatranje.
Ponudu treba dostaviti u zatvorenoj omotnici na adresu Općina Kostrena, p.p. 15, 51221 Kostrena, s naznakom „PONUDA – OBAVLJANJE KOMUNALNE DJELATNOSTI ODRŽAVANJA OBJEKATA I UREĐAJA JAVNE RASVJETE NA PODRUČJU OPĆINE KOSTRENA“, najkasnije do 10. veljače 2017. godine u 12:00 sati.
Javno otvaranje održat će se 10. veljače 2017. godine u 12:00 sati u prostorijama Općine Kostrena, Sv. Lucija 38, 51221 Kostrena.
Nepravovremeno pristigle ponude neće se uzimati u razmatranje. Odluku o odabiru donosi Općinsko vijeće Općine Kostrena, o čemu će svi podnositelji ponuda biti izvješteni u zakonskom roku.