SV. LUCIJA 38, 51221 KOSTRENA | TEL: 051/209-000 | Kontakti

Mjesečno izvješće o komunalnim radovima na području Općine Kostrena

Novosti

Općinski načelnik Dražen Vranić sa suradnicima je obišao gradilišta na kojima se izvode komunalni radovi. 

Završeni su radovi na uređenju platoa i parkirališnog prostora u lučici Podurinj čime su dobivena nova parkirna mjesta za korisnike lučice i kupače okolnih plaža.

Privode se kraju i radovi na parkiralištu pored groblja u Sv. Luciji. Do kraja tjedna trebalo bi završiti asfaltiranje dok se konačno uređenje koje podrazumijeva i hortikulturne radove očekuje u rujnu, kada bi trebala biti dobivena i uporabna dozvola, a koncem godine i dozvola za proširenje groblja.

U tijeku su radovi na izgradnji vodovodnog ogranka na dionici od upravne zgrade Općine Kostrena na adresi Sveta Lucija 38 do kućnog broja Sveta Lucija 51. Za vrijeme izvođenja radova bit će uvedena privremena regulacija prometa. Kako bi se ova dionica što više rasteretila, započela je sanacija i širenje jednosmjerne ceste koja spaja Plešiće s magistralom na ulazu u Doričiće koja će poslužiti kao alternativni pravac tijekom izvođenja radova u Sv. Luciji, pogotovo u trenutcima kada će radovi zahtijevati privremenu obustavu prometa.

Traju radovi i na uređenju i širenju prometnice kod groblja Sv. Barbara prema poslovnoj zoni Šoići i budućem rotoru na magistrali. Prometnica će biti proširena u puni profil, položena je oborinska odvodnja i presložena sva instalacija. Prometnica će imati nogostup i autobusno stajalište, a završetak svih radova planira se krajem listopada.


Mjesečno izvješće o komunalnim radovima na području Općine Kostrena
Mjesečno izvješće o komunalnim radovima na području Općine Kostrena
Mjesečno izvješće o komunalnim radovima na području Općine Kostrena
Mjesečno izvješće o komunalnim radovima na području Općine Kostrena
Mjesečno izvješće o komunalnim radovima na području Općine Kostrena
Mjesečno izvješće o komunalnim radovima na području Općine Kostrena
Mjesečno izvješće o komunalnim radovima na području Općine Kostrena